App store  Google play

Download de gratis GGZ app

Menu

banner nieuws

Dutch Arabic English Polish Turkish

Vandaag op 15 januari jl – op Blue Monday – is GGZ Oost Brabant gestart met een thematische campagne met als belangrijkste bron ervaringsverhalen. Onderdelen uit deze campagne zijn o.a ons magazine Link dat eind februari verschijnt én de vlogs van familie-ervaringsdeskundige Antje van Stekelenburg die wekelijks worden gepost op onze social media zoals Facebook, waarop we voortaan wekelijks artikelen en blogs plaatsen.

Antje geeft ons een uniek kijkje in haar leven. Haar eerste vlog verschijnt vandaag op 15 januari. Net voor kerst konden onze volgers op facebook en Linkedin al kort met haar kennismaken via een korte video waarin ze zichzelf voorstelde.



Thema campagne
De campagne focust zich steeds rond een thema dat terugkomt in ons publieksmagazine Link dat vanaf 2018 drie maal per jaar verschijnt. Het eerste thema is depressiepreventie en het bespreekbaar maken van deze aandoening. Via onze (sociale)mediakanalen besteden we de komende drie maanden extra aandacht aan dit onderwerp. In de Link van eind februari lees je o.a. ervaringsverhalen, een achtergrondverhaal en een uniek interview met programmamaker Filemon Wesselink die op onze WWA De Boerderij in Reek opnames heeft gemaakt voor zijn programma ‘Het is hier autistisch’.

Bron: communicatie

© 2014 GGZ Oost Brabant | Disclaimer ISO9001

Ga naar boven

Achtergrond-blauw