banner nieuws

Dutch Arabic English Polish Turkish

In november start GGZ Oost Brabant met een onderzoek naar de ervaringen van  ambulante, volwassen cliënten. Hiervoor zijn middels een steekproef 300 cliënten geselecteerd.

Deze cliënten krijgen na 6 november de vragenlijst Consumer Quality Index (CQI) toegestuurd met het verzoek deze in te vullen en terug te sturen. Dit gebeurt door de externe organisatie De Bok. Digitaal invullen is overigens ook mogelijk.

Bij de cliënten in de klinieken in Oss en Helmond vindt in november ook onderzoek plaats. Daar worden de vragenlijsten ter plekke uitgedeeld en ingevuld.

Waarom worden de klantervaringen gemeten?
GGZ Oost Brabant heeft de wens om inzicht te krijgen in de tevredenheid van haar cliënten over de dienstverlening. De gegevens worden gebruikt om de zorg verder te verbeteren.

Tevens vindt GGZ Oost Brabant het belangrijk om zich maatschappelijk te verantwoorden over de geboden dienstverlening.

Met de zorgverzekeraar zijn afspraken gemaakt om periodiek de cliëntervaring te meten met de CQI en de uitkomsten te gebruiken om te benchmarken.

Meer informatie
Cliënten kunnen voor meer informatie terecht bij Céline Albers viaDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Datum: 20 oktober 2014

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlGGZ Oost Brabant is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

© 2014 GGZ Oost Brabant | Disclaimer ISO9001

Naar boven

Achtergrond-blauw