App store  Google play

Download de gratis GGZ app

Menu

Banner Klik kaart

Is uw vraag niet heel dringend en kunt u eventueel enkele dagen wachten op een antwoord, stel dan hier gerust uw vraag. Wij doen ons best deze zo zorgvuldig mogelijk te beantwoorden. Betreft uw vraag de gezondheid van uzelf of een naaste en maakt u zich ernstig zorgen, is de situatie ernstig verslechterd en/of wellicht levensbedreigend? Dan adviseren we u dringend om contact op te nemen met uw huisarts of de huisartsenpost.

Let op! Vragen over uw behandeling, het maken, verzetten of aanmelden van uw afspraken kunnen deze medewerkers niet beantwoorden. Neem s.v.p. contact op met uw behandelaar.

In de zomerperiode is het Cliëntenservicepunt bereikbaar op de volgende momenten:
Dinsdag 13.00-16.00u - Donderdag 10.00-13.00u

De ‘Stel je vraag’-mailbox van onze website wordt op werkdagen rond het middaguur uitgelezen. Beantwoording gebeurt binnen 48 uur.

Het Cliëntenservicepunt (voorheen Grip) is een laagdrempelig aanloop-en aanspreekpunt voor cliënten, familieleden en naasten. Ook andere belangstellenden en professionals van andere organisaties kunnen bij ons terecht voor informatie en advies.

Onze belangrijkste taak is om u ondersteuning te bieden. Dit doen we door het geven van advies en informatie(materiaal), o.a. op het gebied van aandoeningen, behandelingen, financiën, mogelijkheden van werk, dagbesteding en vakantie, de wijze waarop familie en naasten worden betrokken bij de zorg en praktische zaken als financiële vragen en het invullen van formulieren.

We verwijzen u door naar de juiste personen binnen GGZ Oost Brabant of andere zorg- en welzijnsinstellingen. Wanneer u een probleem of klacht heeft, dan kunnen we u uitleggen waar u terecht kunt.

Luisterend oor

Wilt u uw verhaal kwijt of heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek? Dat kan tijdens onze openingstijden of op afspraak; ook  bij een van onze locaties bij u in de buurt. Wij bieden graag een geduldig luisterend oor. We kunnen uw problemen niet oplossen, wel naar u luisteren, ervaringen delen en een oplossingsrichting aanreiken.

De medewerkers zijn geen hulpverleners, maar ervaringswerkers die worden begeleid door een professional. We gaan graag voor u op zoek naar het antwoord op uw vragen. Door onze ervaring en kennis weten we de weg.

Contactgegevens en openingstijden

T 0492 - 84 44 21

E Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Stel hier uw vraag

Adres: gebouw 't Warant, Wesselmanlaan 25a, 5707 HA  Helmond

Openingstijden:

  • Nieuwe openingstijden vanaf 21 mei zijn:

    Maandag 13.00-16.00u
    Dinsdag 10.00-16.00u
    Woensdag 10.00-13.00u
    Donderdag 10.00-15.00u

 

Zorg voor naastbetrokkenen

Als familielid kunt u te maken krijgen met spanningen en conflicten, onbegrip van anderen en allerlei andere moeilijke situaties.

Ook kunt u zelf vragen hebben over de aandoening van een naaste, behandeling en over de wijze waarop u betrokken wordt bij de zorg voor een naaste. 

Op het familiespreekuur kunt u terecht met uw vragen en uw zorgen.

Er wordt naar u geluisterd en u krijgt praktische adviezen.

Op een laagdrempelige manier wordt op uw vragen en behoeften ingegaan. U hebt voor dit spreekuur geen verwijzing nodig en ook zijn er geen kosten aan verbonden.

Naast het familiespreekuur zijn er ook familiecursussen en kent GGZ Oost Brabant een Familieraad en -vertrouwenspersoon.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlGGZ Oost Brabant is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

© 2014 GGZ Oost Brabant | Disclaimer Privacy-statementISO9001

Ga naar boven

Achtergrond-blauw