Voor de meeste niet-acute behandelingen zijn er helaas wachttijden. Wij doen ons uiterste best om wachttijden voor u zo beperkt mogelijk te houden.
Hieronder ziet u een overzicht van de gemiddelde wachttijden (gebaseerd op gegevens van de afgelopen maanden). Omdat het gemiddelde wachttijden zijn, kan voor u persoonlijk de wachttijd anders zijn.
Kent u onze Digitale poli? U kunt snel starten, met een 100% online behandeling. Lees er hier meer over.
Aanmeldwachttijd in weken (peildatum 5 mei 2022)
Aanmeldingswachttijd: Het aantal weken vanaf de datum dat u een afspraak voor een intakegesprek maakt en de datum van dit gesprek.
De wachttijd is niet afhankelijk van waar u verzekerd bent.
Aanmeldwachttijd Cliënten 18+ (in weken)
Behandelwachttijd in weken (peildatum 5 mei 2022)
Behandelwachttijd: Het aantal weken tussen de intake en de start van de behandeling.
De wachttijd is niet afhankelijk van waar u verzekerd bent.
Behandelwachttijd Cliënten 18+ (in weken)
Wachtlijstbemiddeling
De wachttijd is onafhankelijk van uw zorgverzekering of zorgverzekeraar.
Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met ons. Of met uw zorgverzekeraar en vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt. En dat binnen 10 weken vanaf de intake de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen)