App store  Google play

Download de gratis GGZ app

Menu

banner klacht

Banner Klik kaart

Onze medewerkers doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk te behandelen en te begeleiden. Daar mag u op rekenen. Toch kan het gebeuren dat u niet altijd tevreden bent. Hopelijk neemt een goed gesprek in zo’n geval uw onvrede weg. Uw ervaring kan dan een bijdrage zijn aan het verbeteren van onze zorg.

Ondersteuning

Vindt u het lastig om uw klacht te bespreken met de direct betrokkene? Dan kunt u om ondersteuning vragen. Als cliënt kunt u terecht bij uw behandelaar, de leidinggevende van de afdeling of de onafhankelijke patiëntenvertrouwenspersoon. Familieleden en naasten kunnen ondersteuning vragen bij de familievertrouwenspersoon.

Klachtenfunctionaris

Mocht uw klacht na het gesprek met de medewerker of de leidinggevende niet zijn opgelost, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Zij zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht.

Hanke Timmermans
T 0492 – 84 60 00
M 06 – 82 61 64 51
E Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Klachtencommissie

Ook kunt u zich wenden tot de Klachtencommissie van GGZ Oost Brabant. Deze commissie behandelt alleen klachten, geen schadeclaims (voor de behandeling van schadeclaims kunt u zich wenden tot de Raad van Bestuur). U dient uw klacht schriftelijk in met behulp van het klachtformulier. Het is belangrijk dat u dit formulier zo volledig mogelijk invult en ondertekent me t uw handtekening.
De klachtencommissie is bereikbaar via het secretariaat van de Raad van Bestuur.
T 0492 – 84 45 01
E Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Meer informatie

Lees de folder Uw mening horen we graag, wat u kunt doen als u een klacht heeft.

 

© 2014 GGZ Oost Brabant | Disclaimer Privacy-statementISO9001

Ga naar boven

Achtergrond-blauw